1 | Rujuk rakan dan ahli keluarga anda ke Toyota Capital Malaysia & Kinto Malaysia |
2 | Perolehi: Pin tambah nilai E-TNG atau e-baucar lain sehingga RM 300 (Syarat-syarat terpakai) |
Program Rujukan kami tidak terhad kepada mendapatkan pembiayaan daripada Toyota Capital, tetapi juga meliputi pembaharuan insurans Auto dan insurans Hayat.
Hai, saya sangat menikmati perkhidmatan yang disediakan oleh Toyota Capital dan fikir anda juga akan menyukainya. Jadilah pelanggan mereka dan nikmati ganjaran yang menarik apabila anda memohon pinjaman baharu atau membeli insurans menggunakan kod rujukan unik saya.
Kod rujukan saya : YY76SaG7
Sila sebutkan kod rujukan saya apabila anda menghubungi Toyota Capital di 03-2727 8880 ataun 012-3366305 (Cik Suzy/En Faiz). Tawaran ganjaran berbeza mengikut jenis pinjaman dan jumpah premium insurans. T&C dikenakan.
Borang boleh didapati di sini:
borang di bawah
Hai, saya sangat menikmati perkhidmatan yang disediakan oleh Toyota Capital dan fikir anda juga akan menyukainya. Jadilah pelanggan mereka dan nikmati ganjaran yang menarik apabila anda memohon pinjaman baharu atau membeli insurans menggunakan kod rujukan unik saya.
Kod rujukan saya : YY76SaG7
Sila sebutkan kod rujukan saya apabila anda menghubungi Toyota Capital di 03-2727 8880 ataun 012-3366305 (Cik Suzy/En Faiz). Tawaran ganjaran berbeza mengikut jenis pinjaman dan jumpah premium insurans. T&C dikenakan.
Borang boleh didapati di sini:
Nilai ganjaran dalam RM (e-TNG atau barangan serupa dengan nilai yang sama) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pelanggan Baru Toyota Capital | Pelanggan Toyota Capital | ||||
Jumlah Pinjaman / Premium Insurans | Perujuk | Pelanggan yang Dirujuk | Perujuk | Pelanggan yang Dirujuk | |
RM 50,000 dan ke bawah | 100 | 50 | 100 | 50 | |
RM 50,001 to RM 100,000 | 150 | 100 | 150 | 100 | |
RM 100,000 dan ke atas | 200 | 100 | 200 | 100 | |
RM 700 to RM 1,000 | 25 | 15 | 10 | ||
RM 1,001 to RM 2,000 | 35 | 20 | 15 | ||
RM 1,001 to RM 2,500 | 50 | 30 | 20 | ||
RM 2,501 and above | 75 | 45 | 35 |
Nilai ganjaran dalam RM (e-TNG) | |||
---|---|---|---|
Perujuk | Pelanggan yang dirujuk | ||
Penghantaran Kereta Berjaya kepada Pelanggan/unit Dirujuk. | 300 | - |
Nota:
1) Perujuk: Calon yang merujuk rakan dan keluarga yang layak untuk menjadi Pelanggan yang Dirujuk.
2) Pelanggan yang Dirujuk: Orang yang telah dirujuk oleh perujuk untuk skim di atas.
1. Apakah ganjaran yang saya dapat jika merujuk rakan?
Ganjaran berbeza bergantung kepada terma program. Anda berkemungkinan menerima pin tambah nilai e-Touch N Go, e-baucar seperti Grab/Lazada/Shopee atau barangan terpilih Toyota Gazoo.
2. Bagaimana saya boleh berkongsi kod rujukan unik saya?
Anda boleh berkongsi kod rujukan anda melalui e-mel, media sosial, atau pesanan terus (whatsapp). Anda hanya perlu menyalin kod tersebut dan hantar kepada rakan-rakan anda.
3. Adakah terdapat had untuk bilangan rakan yang boleh saya rujuk?
Tiada had untuk bilangan rakan yang boleh anda rujuk. Rujuk sebanyak mana yang anda mahu. Lebih banyak rakan yang anda rujuk, lebih banyak ganjaran yang anda boleh perolehi.
4. Adakah rakan saya akan menerima ganjaran?
Ya, rakan anda juga akan menerima ganjaran. Ia adalah situasi "win-win" di mana kedua-dua perujuk dan pelanggan yang dirujuk akan menerima ganjaran. Walau bagaimanapun, ganjaran berbeza bergantung pada terma program.
5. Adakah saya akan diberitahu jika rakan yang saya rujuk berjaya?
Jika anda pengguna aplikasi EZ Connect kami, anda akan menerima notifikasi SMS apabila nilai baucar dikreditkan ke akaun aplikasi anda. Jika anda bukan pengguna aplikasi, anda akan menerima e-mel mengenai kod e-baucar. Anda juga boleh menghubungi Talian Khidmat Pelanggan kami di 03-27278880 atau WhatsApp kepada wakil kami Suzy / Faiz di 012-3366305 untuk menyemak status.
6. Bilakah saya akan menerima ganjaran rujukan saya?
No | Jenis - Kes rujukan yang berjaya | Masa untuk mengkreditkan ganjaran |
---|---|---|
i | Pinjaman Sewa Beli | Dalam masa 14 hari selepas pembiayaan pinjaman |
ii | Insurans Kereta & Insurans Hayat | Dalam masa 14 hari selepas penerimaan premium insurans |
7. Bolehkah saya merujuk diri sendiri?
Tidak, rujukan sendiri tidak dibenarkan. Program ini direka untuk menggalakkan perkongsian dengan pengguna baru. Untuk rujukan diri bagi pelanggan Toyota Capital, ia akan diberi ganjaran di bawah 'Loyalty Program' kami.
8. Apa yang berlaku jika rakan saya tidak menggunakan atau terlupa kod rujukan saya?
Ia boleh berlaku: rakan anda mungkin terlupa menggunakan kod rujukan unik yang perujuk hantar. Untuk memastikan kedua-dua anda menerima ganjaran, rakan anda perlu menggunakan kod rujukan unik anda semasa mendaftar pinjaman atau membeli insurans dari Toyota Capital. Jika tidak, rujukan tidak dapat dikesan.
9. Bagaimana saya boleh menyemak rujukan dan ganjaran saya?
Anda boleh menghubungi Talian Khidmat Pelanggan kami di 03-27278880 atau WhatsApp kepada wakil kami Suzy / Faiz di 012-3366305 untuk memeriksa semua kes rujukan atau ganjaran anda.
10. Adakah terdapat tarikh luput untuk ganjaran rujukan saya?
Beberapa ganjaran rujukan mungkin mempunyai tarikh luput. Sila semak terma dan syarat setiap ganjaran di aplikasi EZ Connect atau dalam e-mel. Harap maklum e-baucar sah untuk penggunaan sekali sahaja. E-baucar yang tidak ditebus akan tamat selepas tarikh sah. Tiada pembatalan, pemulangan atau penukaran kepada wang tunai dibenarkan untuk sebarang nilai pesanan selepas penebusan e-baucar.
11. Siapa yang boleh saya hubungi jika saya menghadapi masalah dengan ganjaran rujukan saya?
Jika anda menghadapi sebarang masalah dengan ganjaran rujukan anda, sila hubungi Talian Khidmat Pelanggan kami di 03-27278880 atau WhatsApp kepada wakil kami Suzy / Faiz di 012-3366305 untuk menyemak status.
12. Bolehkah saya (perujuk) menggabungkan ganjaran rujukan saya dengan promosi lain atau mengumpul ganjaran saya untuk melayakkan diri mendapat barangan pilihan saya?
Ini bergantung pada terma dan syarat khusus program rujukan. Beberapa pakej/ganjaran membenarkan penggabungan ganjaran rujukan dengan promosi lain, sementara yang lain tidak.
Berminat? Sila imbas kod QR atau klik di sini untuk WhatsApp atau hantar perincian seperti dalam borang di bawah untuk maklumat lanjut. Kami akan hubungi anda segera.
Atau, anda boleh hubungi 03-2727 8880.
Terima kasih kerana berminat dengan produk kami.
BORANG MAKLUMAT PERUJUK
Maklum kami jika anda telah dirujuk untuk servis kami.
Masukkan maklumat nombor telefon dan emel supaya mereka juga boleh menikmati ganjaran!
Berminat? Sila imbas kod QR atau klik di sini untuk WhatsApp atau hantar perincian seperti dalam borang di bawah untuk maklumat lanjut. Kami akan hubungi anda segera.
1. Kelayakan
- Program rujukan ini terbuka kepada pelanggan aktif semasa Toyota Capital Malaysia Sdn Bhd ("Toyota Capital Malaysia") dan KINTO Malaysia yang berada dalam keadaan baik. Program ini juga terbuka kepada pelanggan yang telah menyelesaikan akaun mereka dua tahun yang lalu.
- Rujukan boleh terdiri daripada pelanggan sedia ada Toyota Capital Malaysia, pelanggan KINTO, atau pelanggan baharu yang belum pernah berurusan dengan Toyota Capital Malaysia.
- Kumpulan berikut TIDAK layak untuk menyertai program rujukan ini:
a) Kakitangan Toyota Capital Malaysia yang telah menikmati komisen rebat atas pembelian insurans yang berjaya dan layak untuk skim insentif.
b) Kakitangan Toyota Capital Malaysia atau panel pengedar yang tugas utamanya termasuk mendapatkan perniagaan untuk Toyota Capital Malaysia.
2. Proses Rujukan
Perujuk mesti mendapatkan kod rujukan unik yang disediakan oleh Toyota Capital Malaysia melalui pilihan berikut:
a) melalui halaman Profil dalam Aplikasi EZ Connect; atau
b) dengan mendaftar dalam "Borang Maklumat Pelanggan Yang Dirujuk,"" dan kami akan menyediakan kod unik untuk anda kongsi dengan rakan atau ahli keluarga.
3. Ganjaran Rujukan
- Kedua-dua perujuk dan individu yang dirujuk akan menerima ganjaran yang ditentukan oleh Toyota Capital Malaysia seperti pin tambah nilai Touch 'n Go, e-baucar Grab/Lazada/Shopee, atau barangan Toyota Gazoo terpilih seperti yang ditentukan oleh Toyota Capital Malaysia dari semasa ke semasa.
- Ganjaran rujukan akan dikreditkan ke akaun perujuk dan individu yang dirujuk dalam tempoh 14 hari selepas pinjaman individu yang dirujuk berjaya dicairkan, setelah menerima premium insurans, penguatkuasaan polisi insurans, atau sebarang kriteria tambahan yang ditetapkan oleh Toyota Capital Malaysia.
- Nombor telefon, alamat e-mel, dan kod rujukan unik yang diberikan oleh individu yang dirujuk mestilah sama seperti yang didaftarkan dalam aplikasi EZ Connect semasa proses penebusan untuk perujuk layak menerima ganjaran.
- Ganjaran program rujukan diberikan berdasarkan setiap akaun.
4. Had
- Rujukan sendiri tidak dibenarkan dan akan mengakibatkan penyertaan dalam program ini dibatalkan.
- Toyota Capital Malaysia dan KINTO Malaysia berhak untuk mengubah, menggantung, atau menamatkan program rujukan pada bila-bila masa tanpa sebarang notis awal.
5. Pencegahan Penipuan
- Rujukan yang disyaki sebagai penipuan, penyalahgunaan, gangguan, aktiviti tidak wajar, atau melanggar terma dan syarat ini akan dibatalkan kelayakannya.
- Toyota Capital Malaysia dan KINTO Malaysia berhak untuk menyiasat sebarang aktiviti rujukan dan mengambil tindakan yang sewajarnya jika terdapat tingkah laku penipuan yang dikesan.
6. Implikasi Cukai
- Ganjaran rujukan mungkin tertakluk kepada percukaian. Adalah tanggungjawab peserta untuk melaporkan dan membayar sebarang cukai yang berkenaan (jika berkenaan).
7. Syarat Am
- Dengan menyertai program rujukan, peserta bersetuju dengan terma dan syarat ini.
- Toyota Capital Malaysia dan KINTO Malaysia berhak untuk mengubah terma dan syarat program rujukan pada bila-bila masa.
- Semua keputusan yang dibuat oleh Toyota Capital Malaysia dan KINTO Malaysia berkenaan program rujukan adalah muktamad dan mengikat.
8. Privasi
- Maklumat peribadi yang dikumpulkan sebagai sebahagian daripada program rujukan akan digunakan mengikut dasar privasi Toyota Capital Malaysia Sdn Bhd.
Dengan menyertai program rujukan, anda mengakui bahawa anda telah membaca, memahami, dan bersetuju dengan terma dan syarat ini.